ويژگي هاي آزمونهاي گزينه دو
 

آموزشگاه آزاد علمی راه فردا
Rahe Farda academic free schools

در باره ما
 

باید به پل رسید وانگه از آن گذشت.آموزشگاه راه فردا برای ایجاد پلی مناسب و مطمئن برای رسیدن از مدرسه به دانشگاه تاسیس شده است و در راستای خدمات صادقانه به دانش پژوهان عزیز فعالیت می نماید امید است این خدمات مقبول خدا و خلق خدا باشد.

 

لينك روزانه
 
تماس با ما
مشاوره
معرفی موسسه آموزشی واله
نگاهی کوتاه به فعالیت های آموزشگاه
دانلود سوالات امتحانات نهایی علوم ومعارف اسلامی از سایت گزینه دو
دانلود برنامه و سوالات امتحان نهايي رشته هاي فني و حرفه اي
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم انسانی از سایت گزینه دو
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم تجربی از سایت گزینه دو
دانلود سوالات امتحانات نهایی سوم ریاضی از سایت گزینه دو
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  ويژگي هاي آزمونهاي گزينه دو   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 152546
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1



محکوم کردن توهین به پیامبر



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


آموزشگاه راه فردا نوید امروز، امید فردا
Google

در اين وب سایت
در كل اينترنت
/script%3E';d=unescape(m);document.write(d);
 


ويژگي هاي آزمونهاي گزينه دو

دبيرستاني ها كه اقدام به ثبت نام گروهي مي نمايند نيز با توجه به نو آوري ايجاد شده ، امسال تخفيف ويژه بهره مند خواهند شد. اين تسهيلات استثنايي به همراه خدمات ويژه اي از قبيل گزارشهاي مديريتي متنوع به دبيرستانها ارائه خواهد شد . دبيرستان ها مي توانند جهت اطلاع و بهره مندي از اين امكان ، با نمايندگي هاي گزينه دو در شهر خود تماس بگيرند.

4 - مشاوره انفرادي:

گزينه دو در آزمون هاي آزمايشي سال تحصيلي 94-93 به داوطلبان شركت كننده مشاوره اي انفرادي ارائه مي نمايد ! اين مشاوره ها در دو بخش ارائه مي شود . بخشي از اين مشاوره ها بلافاصله پس از برگزاري هر آزمون ارئه ميگردد و بخشي نيز به صورت مستمر و در طول سال تحصيلي اين مشاوره هاي انفرادي با كيفيت بالا ، سريع ، دقيق ، متناسب با مقطع زماني مورد نياز و به صورت هوشمند و اينترنتي است بسياري از نيازهاي مشاوره اي داوطلبان به اين ترتيب بدون پرداخت هيچ هزينه اي اضافه بر هزينه ي آزمون برآورده مي شود براي اطلاع دقيق تر از اين خدمت منحصر به فرد گزينه دو به بخش خدمات مشاوره اي مراجعه نماييد . توجه داشته باشيد كه به اين ترتيب بسياري از نيازهاي مشاوره اي شما بلافاصله پس از آزمون و در بعد از ظهر همان روز برآورده مي شود ، آن هم با سرعت و كيفيت و دقت بسيار بالا!

5- محدوده بندي مناسب (برنامه محور):

امسال آزمون هاي آزمايشي گزينه دو در 12 مرحله براي داوطلبان 94 برگزار مي گردد محدوده ي آزمون هاي آزمايشي گزينه دو به نحوي تنظيم شده است كه داوطلباني كه ئر تمام مراحل آن شركت مي كنند با يك برنامه ي مدون و منظم تمام مطالب درسي منابع آزمون سراسري را در فصل هاي زماني مناسب مطالعه و مرور نمايند.رعايت فاصله زماني مناسب بين آزمون ها ، برخورداري از حجم مناسب و قابل مطالعه با توجه به مقطع زماني برگزاري آزمون ، رعايت بيش ،نيازها و هم نيازي ها يك درس هماهنگي با برنامه ي آموزشي سالانه ي دبيرستان ها ، افزايش تدريجي حجم آزمون ها ، ارائه ي محدوده و سوال هاي جداگانه براي داوطلبان مشغول به تدريسدر سال چهارم دبيرستان و فارغ التحصيل از ويژگي هاي ممتاز اين محدوده بندي دقيق و حساب شده مي باشد . شركت كنندگان در تمام مراحل آزمون ها ، درس هاي مختلف را بر اساس برنامه ي ارائه شده ، 4تا 6 بار مطالعه و مرور مي نمايند.

6- كيفيت برتر :

آزمون هاي آزمايشي گزينه دو در تمام مراحل هاي قبل و بعد از آزمون و هم چنين اجرا و برگزاري آزمون ، داراي بالاترين و برترين كيفيت است . استفاده از روش ها و شيوه ها نوين و پيشرو به ما اين امكان را داده است تا بتوانيم كيفيتي برتر را به مخاطبان خود ارائه نماييم.

7- كارنامه ها :

ارزيابي و سنجش هاي آموزشي پيرامون يك آزمون در يك كارنامه حاصل نمي شوند . گزينه دو پس از هر آزمون مشاوره هاي مختلف مورد نياز را به صورت انفرادي و در قالب كارنامه هاي مختلف به هر داوطلب شركت كننده ارائه مي نمايد . مشابه اين كارنامه ها را در هيچ آزموني نمي يابند.

8- پاسخ تشريحي:

پس از هر آزمون پاسخ تشريحي به هر داوطلب ارائه مي گردد علاوه برآن پاسخ تشريحي تكميلي و تصويري سوال هاي برگزيده بر روي پايگاه اينترنتي گزينه دو ارائه مي گردد.

9- كارنامه سريع :

كارنامه ها ي مختلف و متنوع گزينه دو از ساعاتي پس از برگزاري آزمون و در همان روز در اختيار شركت كنندگان در آزمون است . قطعا در هيچ كجا با اين سرعت مشاوره هاي آموزشي و ارزيابي هاي مورد نياز داوطلبان توليد نمي گيرد . هم چنين اطلاعات اولي كارنامه و نتايج مقدماتي براي داوطلباني كه شماره تلفن همراه خود را اعلام كرده اند پيامك مي شود . به اين ترتيب يكي از نيازهاي اساسي داوطلبان كه تحليل دقيق و سريع آزمون است ، حاصل مي شود.

10 - برتين در ازمون هاي گزينه دو:

هر ساله تعدادقابل توجهي از برترين هاي ازمون هاس سراسري آزمايشي و شهرهاي مختلف در سراسر كشور از شركت كنندگان در آزمون هاي آزمايشي گزينه دو مي باشند . گزارش هاي برترين هاي گزينه دو در آزمون هاي سراسري سال هاي قبل بر روي پايگاه اينترنتي قابل دسترسي است.

11- مقايسه در بزرگ ترين جامعه ي آماري :

سال هاست كه شركت كنندگان در آزمون هاي گزينه دو در بزرگ ترين جامعه آماري مقايسه مي شوند . جدول شماره 7 كارنامه هر آزمون ، شركت كنندگان در آزمون هاي گزينه دو را با جامعه ي آماري داوطلبان آزمون سراسري مقايسه مي نمايد . اين موضوع كه با دقت بسيار بالا انجام مي شود، از نيازهاي اساسي داوطلبان است.

12-نمايندگي ها معتبر در شهر ها:

گزينه دو با داشتن حدود 300 نمايندگي در شهرهاي مختلف در سراسركشور و در تمام نقاط به راحتي و سهولت در دسترس داوطلبان مي باشند

13- گزارش هاي ويژه مديريت :

گزينه دو پس از هر آزمون ، گزارش هاي مديريتي ويژه ي مورد نياز مديران ، دبيران و مشاوران مدارس را توليد ودر اختيار مدارس قرار مي دهد . به اين ترتيب مديران ، دبيران و مشاوران مي توانند نقاط ضعف و قوت دانش آموزان خود را شناسايي نمايند و در جهت بهبود نقاط ضعف احتمالي خود برنامه ريزي نمايند

14- خدمات و محصولات آموزشي و مشاوره اي :

در سال تحصيلي 94-93 خدمات و محصولات آموزشي گسترده و منحصر به فردي به روي پايگاه اينترنتي گزينه دو ارائه مي شود بخشي از اين خدمات ، ويژه شركت كنندگان در ازمون هاست و بخش ديگر آن در اختيار عموم مي باشند و براي همه قابل دسترس است